Critical document Gov hero

Европейска гаранция на Canon за проектор

Научете всичко, което трябва да знаете за европейската гаранция за проектор на Canon.

Европейска гаранция на Canon за проектор

Това е търговска гаранция за крайния клиент, която се предлага от Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Нидерландия ("Canon") на крайните клиенти, които са закупили проектори на Canon за собствена употреба, но които не са потребители съгласно местните закони на държавата, в която са закупени проекторите.


Ако сте потребител, вие нямате право на тази гаранция, но за вас се прилагат законните права за потребител, съгласно приложимото действащо национално законодателство.


Тези Общи условия и настоящата оферта се управляват от законите на Англия и Уелс и подлежат на изключителната юрисдикция на съдилищата на Англия и Уелс.


Европейската гаранция на Canon за проектора включва различни оферти за услуги и офертата, която е приложима за вас, се определя от вашето местоположение, проекторът, който сте закупили, и времето на закупуването му. Офертите за сервизно обслужване са, както следва:


  • Гаранция за ремонт в сервиз на производителя
  • Подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор

Всички проектори на Canon, които са предназначени за продажба и са закупени в рамките на Европейското икономическо пространство („ЕИП“ – а именно ЕС, Исландия, Лихтенщайн, Норвегия), както и Швейцария и Обединеното кралство – „Територия“, се покриват от Европейската гаранция на Canon за проектора. Canon гарантира, че ако в рамките на приложимия гаранционен срок се установят дефекти по отношение на новия проектор, неизправността се отстранява безплатно (прилагат се общите условия – вижте по-долу). Подобреното гаранционно обслужване на Canon със замяна на проектор има и други териториални ограничения и ограничения за проектора. За подробна информация вижте раздела по-долу относно подобрено гаранционно обслужване на Canon със замяна на проектора.


За всеки продукт, който е извън приложимите гаранционни условия или срокове, или за повреда или ремонт, които не са покрити от гаранцията, се предлага ремонтна услуга срещу заплащане, която може да се получи чрез връщане на проектора на всеки упълномощен сервизен център на Canon.


Тази гаранция е вашето единствено и изключително средство за защита и нито Canon, нито нейните дъщерни дружества или други членове на Европейската гаранция за проектора носят отговорност за каквито и да било случайни или последващи щети при нарушаване на пряка или косвена гаранция за този продукт.


3-годишната разширена гаранция за лампа вече не е налична. Моля, посетете нашата страница с промоции за проектора за допълнителна информация.

Срокове и условия

За да видите пълните общи условия на видовете гаранционни услуги, моля, прочетете съответната гаранционна възможност по-долу.

Гаранция за ремонт в сервиз на производителя

Canon гарантира, че хардуера на този проектор ще бъде в добро състояние по време на гаранционния период. В случай че хардуерът се окаже дефектен в рамките на гаранционния период, ще бъде предоставена ремонтна услуга за хардуера в упълномощен сервизен(ни) център(рове) на Canon в членуващите държави.


Тази гаранция за ремонт в сервиз на производителя се прилага за продукти на Canon, предназначени за и закупени в рамките на Европейското икономическо пространство („ЕИП“), както и Швейцария и Обединеното кралство.


Тази безплатна услуга може да бъде получена само срещу представяне на оригинална фактура/касова бележка, издадени на крайния клиент от продавача.


Canon си запазва правото да замени дефектния проектор с друг еквивалентен проектор, който е със същото или по-добро качество от дефектния продукт, вместо да поправя дефектния продукт.

  • В зависимост от проектора тази гаранция е валидна за 3 години или 5 години от датата на закупуване (за подробна информация, моля, вижте по-долу). В допълнение, избраните модели могат да имат ограничения за ползване. Всички лампи са с 90 дни гаранция. За повече подробности, моля, вижте раздела правомощия.

  • Гаранционното обслужване е налично само в упълномощени сервизни центрове на Canon.

    Всички разходи за сигурното транспортиране на проектора до и от упълномощен сервизен център на Canon ще бъдат поети от крайния клиент. Ако проекторът бъде преместен в държава, която не е членка на Европейската гаранция на Canon за проектора, проекторът трябва да бъде върнат за ремонт в държавата, в която е закупен, за да се възползва от тази гаранция.

  • Членовете на Европейската гаранция на Canon за проектор са държавите, в които може да се предостави услугата за ремонт в сервиз на производителя.

    Моля, свържете се със съответния член на Европейската гаранция на проектора, ако ви е необходима допълнителна информация, свързана с тази гаранция.

  • Настоящата гаранция не покрива следното:

    • Консумативи;
    • Всеки свързан софтуер;
    • Части, подлежащи на износване (например, панел, оптичен филтър, лампи, въздушни филтри), както и принадлежности и аксесоари (например, лещи, батерии, дистанционно, скоби и др.), използвани с този продукт;.
    • Дефекти в резултат на модификации, извършени без одобрението на Canon, или ремонти/модификация/почиствания, осъществени в сервизен център, който не е упълномощен от Canon;
    • Разходи, направени от упълномощени сервизни центрове на Canon при извършването на адаптации или модификации на проектор, които са необходими във връзка със специфичните за държавата технически норми или стандарти за безопасност или спецификации, или всякакви други разходи за регулиране на проектора в резултат на каквито и да е спецификации, които са се променили след доставката на продукта;
    • Повреда, произтичаща от факта, че проекторът не е в съответствие със специфичните за държавата стандарти или спецификации в друга държава, която не е държавата на закупуване.

    Гаранционен ремонт не се включва, ако повредата или дефектите са причинени от:

    • Неправилна употреба, прекомерна употреба, боравене с проектора или експлоатация, както е посочено в ръководствата за потребителя или оператора и/или съответните документи на потребителя, включително, но без ограничение, неправилно съхранение, изпускане, прекомерни удари, корозия, нечистотии, вода или пясък;
    • Пряка щета, причинена от употребата на резервни части, софтуер или консумативи (като лампи, лещи или батерии), които не са съвместими с продукта. Съвместимостта с вашия конкретен проектор Canon следва да бъде указана на опаковката, но се предполага, че е гарантирана при употребата на оригинални резервни части, софтуер или консумативи на Canon, тъй като същите са тествани. Съветваме ви да проверите съвместимостта преди употреба;
    • Свързване на проектора към оборудване, което не е одобрено за свързване от Canon;
    • Неподходящо опаковане на проектора при връщането му в упълномощен сервизен център на Canon;
    • Инциденти, произшествия или каквато и да е причина, която е извън контрола на Canon, включително, но не само, мълния, вода, пожар, нарушения на обществения ред и неправилна вентилация.

    Гаранционни ремонти по тази гаранция не включват периодични проверки или други стандартни услуги за поддръжка на проектора;

  • Ремонтът може да се забави, когато се извършва извън първоначалната държава на закупуване, ако продуктът все още не се продава в тази държава или се продава в специфичен за държавата дизайн. Съответно, някои резервни части за проектора могат да не са налични на склад в държавата на ремонта.

    Canon не поема отговорност за каквито и да е искове, включително, но не само, загуба на записващи носители и загуба на данни и т.н., които не са изрично посочени в тази гаранция.

    Когато връщате проектора за гаранционно обслужване, моля, опаковайте внимателно, застраховайте го, приложете касова бележка и описание на неизправността.

Последна актуализация: 1 януари 2022 г.

Общи условия подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор

  • Подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор се предлага по време на съответния гаранционен период в допълнение към гаранцията за ремонт в сервиз на производителя за отговарящи на условията проектори XEED и LX, които са закупени на или преди 30 ноември 2021 г. Моделите, закупени след тази дата, могат да се ползват само от гаранцията за ремонт в сервиз на производителя. Услугата предоставя на крайния клиент замяна на проектора за времетраенето на гаранционния ремонт съгласно тези специфични допълнителни общи условия.

  • Canon предлага замяна на проектори при поискване от страна на крайните клиенти, които притежават тази гаранция, или на техните продавачи съгласно стандартните условия за замяна на Canon, както е посочено в настоящото. Тези условия се считат за приети от крайните клиенти при приемане на заменения проектор.

  • Крайните клиенти или техните продавачи трябва да гарантират, че всяко устройство, което е заменено, ще бъде върнато в същото състояние, в което е доставено, и носят отговорност за всяка загуба, повреда или кражба на което и да е оборудване за замяна, като от тях може да се изиска да възстановят на Canon разходите за ремонт или замяна. Съветваме крайните клиенти или техните продавачи да помислят за подходяща застраховка, която покрива оборудването, предоставено им като заменящо.

  • Услугата покрива само проектори XEED и LX (включително медицинските модели, като изключва персонализирани устройства). Моля, вижте раздела правомощия за допълнителна информация. Тя не може да се прехвърля към други проектори и не се предлага парично обезщетение като алтернатива.

  • Тази оферта е валидна за продукти, които са предвидени за внос и продажба от Canon в държавите от Европейския съюз, както и Исландия, Лихтенщайн, Норвегия и Швейцария. За да може да претендирате за подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор, проекторът трябва да е бил закупен в една от тези държави.

  • Подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор се предлага само в следните държави, отговарящи на условията:

    Австрия, Белгия, Чешка република, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Унгария, Ирландия, Италия, Латвия, Литва, Люксембург, Нидерландия, Норвегия, Полша, Португалия, Словакия, Испания, Швеция, Швейцария и Обединеното кралство.

  • За да се използва подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор, трябва да се предостави доказателство за покупка. Canon си запазва правото да откаже безплатно гаранционно обслужване (или да използва подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор), ако съответният(те) документ(и) не бъде(ат) представен(и).

  • Подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор може да бъде инициирано от крайния клиент или от продавача, който е инсталирал продукта.

  • Всички заявки за предоставяне на тази услуга трябва да бъдат инициирани чрез телефонно обаждане до местния Център за помощ на Canon.

  • Представител на Центъра за помощ на Canon може да поиска допълнителна информация, за да определи причината за неизправността, преди да изпрати заменящ продукт.

  • „Следващ ден“ означава, че винаги когато е възможно, ще бъде предоставен заменящ проектор в деня, след като е поискана замяната, когато заявката е направена преди 11:00 часа сутринта, и след два дни, ако заявката е получена след 11:00 часа сутринта, през почивните дни или по време на национални празници.

  • Крайният клиент или продавача трябва да уреди взимането на неизправното устройство веднага след получаване на заменящия проектор.

  • Крайният клиент или продавачът са отговорни да гарантират връщането на заменящия проектор на Canon в рамките на 5 дни, след като са получили обратно ремонтираното устройство.

  • При нормални обстоятелства всички транспортни разходи се покриват от Canon.

  • Canon не носи отговорност за преместването или повторния монтаж на оригиналния проектор и на заменящото устройство.

  • Тези общи условия и настоящата оферта се уреждат и се тълкуват в съответствие със законите на Англия и Уелс, както и всички спорове във връзка с подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор подлежат на неизключителната юрисдикция на съдилищата на Англия и Уелс.

Последна актуализация: 1 януари 2022 г.

Често задавани въпроси

Прегледайте ЧЗВ, свързани с вашите изисквания, по-долу.

ЧЗВ за гаранцията за ремонт в сервиз на производителя

  • Като цяло, Canon предлага Европейската гаранция на проектора за продукти, закупени в:

    Австрия, Белгия, България, Кипър, Чешка република, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Исландия, Ирландия, Италия, Латвия, Литва, Люксембург, Малта, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Швейцария, Нидерландия и Обединеното кралство.

    Моля, прегледайте пълните Общи условия на тази гаранция.

  • За гаранцията на проектора, приложима за европейските държави, всеки проектор ще съдържа Европейска гаранционна карта в кутията. Тя ще изглежда подобно на следния пример:

  • Не е необходимо да връщате документи на Canon, за да регистрирате Европейската гаранция за проектора. Ако желаете конкретно да поискате гаранционен ремонт съгласно Европейската гаранция за проектора, тогава винаги ще бъде необходимо да предоставите на Canon оригинално валидно доказателство за покупката (включително оригиналната дата на покупката) за въпросния проектор.

  • Ако желаете конкретно да поискате гаранционен ремонт съгласно Европейската гаранция за проектора, тогава винаги ще бъде необходимо да предоставите на Canon оригинално валидно доказателство за покупката (включително оригиналната дата на покупката) за въпросния проектор. Промоционалните гаранционни предложения могат също така да посочат допълнителни изисквания, затова вижте специфичните общи условия за всички промоционални предложения (ако са приложими)

  • Най-общо, проекторите на Canon се предлагат с 3 или 5 години гаранция. Могат да се прилагат и изключения, моля, вижте раздела за правомощията за допълнителна информация.

  • Подробна информация относно конкретната гаранция, която се предлага за всеки проектор, обикновено се съдържа в кутията на проектора. Най-общо, продуктите ще се покриват от гаранция, която се прилага за техните конкретни региони на продажба и ще бъде необходимо крайните клиенти да върнат продуктите към приложимия регион, за да претендират гаранционен ремонт. Обикновено Canon не предлага глобална гаранция, освен ако конкретно не е упоменато за конкретните продукти/региони.

ЧЗВ за подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор

  • Услугата се предлага по време на съответния гаранционен срок за проектори XEED и LX, които отговарят на условията и са закупени на или преди 30 ноември 2021 г.

    Моля, вижте раздела правомощия за допълнителна информация.

  • Услугата е налична в следните държави, отговарящи на условията:

    Австрия, Белгия, Чешка република, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Унгария, Ирландия, Италия, Латвия, Литва, Люксембург, Нидерландия, Норвегия, Полша, Португалия, Словакия, Испания, Швеция, Швейцария и Обединеното кралство.

  • Крайният клиент или неговият продавач може да инициира процеса при откриване на неизправност с продукта. Проекторът за замяна ще бъде доставен, след като се установи, че проекторът е неизправен (съгласно пълните общи условия) и след като се приеме предложението за заменящо устройство.

  • Крайните клиенти или техните продавачи следва да се свържат със съответния местен Център за помощ на Canon. Canon ще събере цялата съответна информация (например, подробности за неизправността) и ще извърши проучване на възможните причини на първо ниво. Ако неизправността продължава, то тогава второ ниво на поддръжка на Canon ще се свърже с крайния клиент или продавача. Ако се потвърди установената неизправност и се препоръча ремонт, то тогава същият проектор (или проектор с по-висока спецификация) ще бъде предложен като заменящо устройство.

  • Когато това е възможно, заменящият проектор ще бъде предоставен в деня, след който е направена заявката, ако тази заявка е направена преди 11:00 часа сутринта, и след два дни, ако заявката е получена след 11:00 часа сутринта, през почивните дни или по време на национален празник.

  • Заменящите проектори са налични за доставка до продавача или директно до крайния клиент (когато крайният клиент има техническите познания за извършване на монтажните работи).

  • След получаването на заменящия проектор продавачът или крайният клиент носи отговорност да гарантира, че неизправният продукт ще се върне на Canon. Етикети за транспортиране ще бъдат предоставени за връщането на неизправния проектор и те следва да бъдат поставени върху предоставения кашон за транспортиране. Трябва да се свържете с транспортната компания, за да уредите взимането на неизправния проектор възможно най-бързо. При нормални условия разходите за доставката ще бъдат покрити от Canon.

  • Продавачът или крайният клиент е отговорен да гарантира, че заменящият проектор ще бъде върнат на Canon в рамките на 5 дни след връщане на ремонтираното устройство. Етикети за транспортиране ще бъдат предоставени за връщането на заменящия проектор и той следва да бъде поставен в предоставения кашон за транспортиране. Трябва да се свържете с транспортната компания, за да уредите взимането на заменящия продукт. При нормални условия разходите за доставката ще бъдат покрити от Canon.

  • Canon няма да бъде отговорна за преместването или повторния монтаж на оригиналния проектор. За това е отговорен крайният клиент или неговият продавач.

  • Canon няма да бъде отговорна за монтажа или преместването на заменящия проектор. За това е отговорен крайният клиент или неговият продавач.

  • Canon предлага заменящи проектори на крайните клиенти или на техните продавачи при стандартните условия за замяна на Canon, които ще се считат за приети, ако те приемат предложението за проектор за замяна, съгласно подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор. Крайните клиенти или техните продавачи трябва да гарантират, че всяко устройство, което е заменено, ще бъде върнато в същото състояние, в което е доставено, и носят отговорност за всяка загуба, повреда или кражба на което и да е оборудване за замяна, като от тях може да се изиска да възстановят на Canon разходите за ремонт или замяна. Съветваме крайните клиенти или техните продавачи да помислят за подходяща застраховка, която покрива оборудването, предоставено им като заменящо.

Информация за контакт

Таблицата по-долу съдържа държавите, които предлагат Европейската гаранция на Canon за проектора. За повече информация, моля, прегледайте пълните Общи условия на Европейската гаранция на Canon за проектора.


Държава Информация за контакт с помощния център
Австрия Canon Австрия
Белгия Canon Белгия (нидерландски)
Canon Белгия (френски)
България Canon България
Кипър Canon Cyprus
Чешка република Canon Чехия
Дания Canon Дания
Естония Canon Естония
Финландия Canon Финландия
Франция Canon Франция
Германия Canon Германия
Гърция Canon Гърция
Унгария Canon Унгария
Исландия +354 533 34 11

Beco
Ирландия Canon Ирландия
Италия Canon Италия
Латвия Canon Латвия
Литва Canon Литва
Люксембург Canon Люксембург
Малта Canon Malta
Норвегия Canon Норвегия
Полша Canon Полша
Португалия Canon Португалия
Румъния Canon Румъния
Словакия Canon Словакия
Словения Canon Словения
Испания Canon Испания
Швеция Canon Швеция
Швейцария Canon Швейцария (френски)
Canon Швейцария (немски)
Нидерландия Canon Холандия
Обединено кралство Canon Великобритания

Правомощие

Моля, прегледайте съответната категория за информация относно правомощията.

Гаранция за ремонт в сервиз на производителя

Всички проектори на Canon, които са предназначени за и са закупени в рамките на Европейското икономическо пространство ("ЕИП" – а именно, ЕС, Исландия, Лихтенщайн, Норвегия) плюс Швейцария, отговарят на условията за безплатна помощ за връщане в сервиз за период от 3 години от датата на закупуване (прилагат се Общите условия).


Въпреки това, следните модели подлежат на различен гаранционен период, както е посочено по-долу:


Модел Гаранционен период
XEED 4K600Z 5 години или 12 000 часа*
XEED 4K600STZ 5 години или 12 000 часа*
XEED 4K6020Z 5 години или 12 000 часа*
XEED 4K501ST 3 години или 6000 часа*
XEED 4K5020Z 5 години или 12 000 часа*
XEED 4K6021Z 5 години или 12 000 часа*
XEED WUX7500 3 години или 6000 часа*
XEED WUX7000Z  5 години или 12 000 часа*
XEED WUX6700 3 години или 6000 часа*
XEED WUX6600Z 5 години или 12 000 часа*
XEED WUX6500 3 години или 6000 часа*
XEED WUX5800 3 години или 6000 часа*
XEED WUX5800Z 5 години или 12 000 часа*
XEED WUX500ST 3 години или 6000 часа*
LX-MU500Z 5 години или 12 000 часа*
LX-MH502Z 5 години или 12 000 часа*
LV-HD420 3 години или 6000 часа*
LV-X420 3 години или 6000 часа*

*Което събитие настъпи първо.

Подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор

Подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор се предлага по време на съответния гаранционен период за отговарящи на условията проектори XEED и LX (само в отговарящи на условията държави), закупени на или преди 30 ноември 2021 г.


Държави, отговарящи на условията за подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор


Следните държави членки на Европейската гаранция за проектора предлагат подобрено гаранционно обслужвано със замяна на проектор:







Австрия Белгия Чешка република Дания  Естония
Финландия Франция Германия Унгария Ирландия
Италия Латвия Литва Люксембург Нидерландия
Норвегия Полша Португалия Швейцария Словакия
Испания Швеция Обединено кралство    

Модели, отговарящи на условията за подобрено гаранционно обслужване със замяна на проектор


Следните модели се покриват от подобреното гаранционно обслужване със замяна на проектор:

Моля, обърнете внимание: Всички персонализирани модели са изключени от обслужването със замяна.


XEED





XEED SX6000 XEED WUX400ST XEED WUX5800Z
XEED WUX450 XEED WUX450ST XEED WUX500ST
XEED WUX500 XEED WUX7500 XEED WUX5000
XEED WUX4000 XEED WUX7000Z XEED WUX6010
XEED WUX6000 XEED WUX6700 XEED WX450ST
XEED WX520 XEED WUX6600Z XEED WX6000
XEED 4K500ST XEED WUX6500 XEED 4K501ST
XEED 4K5020Z XEED WUX5800
XEED 4K600STZ
XEED 4K600Z
XEED 4K6020Z
Всички медицински варианти на изброените модели


LX




LX-MU500 LX-MU600Z
LX-MU700 LX-MU800Z 
LX-MW500 LX-MU500Z

LX-MH502Z

Може също да имате нужда от...

  • Свържете се с нас

    Свържете се с нас за поддръжка по телефон или имейл

  • Ремонт

    Намерете сервизен център и друга полезна информация относно нашия ремонтен процес

  • Рециклиране

    Научете повече за програмата за рециклиране на касети на Canon

  • Акаунт на Canon

    Регистрирайте вашия продукт и управлявайте своя акаунт в Canon

Проучване