Временен тонер

Work professional strengthening security and compliance
  • Като ценен клиент за нас, оценяваме непрекъснатото използване на продуктите на Canon.

    Поради продължаващия глобален недостиг на полупроводникови компоненти Canon в момента изпитва предизвикателства при доставянето на специфични електронни компоненти, които се използват в нашите консумативи за многофункционалните принтери (MFP). Тези компоненти изпълняват функции като разпознаване на оставащи нива на тонер.

    За да гарантираме, че се радвате на непрекъснато и надеждно снабдяване с консумативи, ние избрахме да доставяме консумативи без полупроводников компонент, докато се възобнови нормалното снабдяване.

    Въпреки че няма отрицателно въздействие върху качеството на печат при използване на консумативи без електронни компоненти, някои спомагателни функции, като например способността за разпознаване на нивата на тонера, могат да бъдат засегнати.

    Засегнатите продукти са тонер продукти само за определени модели многофункционални принтери (MFP) от серията imageRUNNER ADVANCE и imageRUNNER. Патроните с мастило за мастиленоструйни принтери и тонер касетите за принтери с лазерен лъч не са засегнати.

  • За следните модели, моля, следвайте инструкциите по-долу, ако се появи съобщение за грешка след поставяне на тонер –

    imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
    imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II и III
    imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
    imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
    imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
    imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II и III
    imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
    imageRUNNER C3125i
    imageRUNNER C3226i
    imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II и III
    imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
    imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
    imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II и III
    imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

    Следният екран може да се появи, когато използвате тонер, който не включва електрически компоненти.
    Моля, натиснете [Close] (Затваряне), за да продължите да печатате.


    Interim_Toner_Screenshot_1

    Нивата на тонера, показани на вашето устройство, може да не са правилни и нивото на оставащия тонер може внезапно да се промени от 100% на 0%.

    Когато се покаже 0%, моля, сменете бутилката с тонер с нова.


    Interim_Toner_Screenshot_2




    За следните модели, моля, следвайте инструкциите по-долу, ако се появи съобщение за грешка след поставяне на тонер –

    imageRUNNER C1325iF/1335iF
    imageRUNNER C3025i
    imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
    imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

    Следният екран може да се появи, когато използвате тонер, който не включва електрически компоненти.
    Моля, натиснете [I Agree] (Съгласявам се), за да продължите да печатате.

    Моля, не натискайте [Cancel] (Отмяна), но ако вече сте го натиснали, следвайте стъпките по-долу –

    1. Извадете тонера от устройството
    2. Поставете тонера обратно в устройството
    3. Натиснете [I Agree] (Съгласявам се), за да продължите да печатате

    Interim_Toner_Screenshot_3

    Нивата на тонера, показани на вашето устройство, може да не са правилни и нивото на оставащия тонер може внезапно да се промени от OK на „Empty“ (Празно).
    Когато се покаже „Empty“ (Празно), моля, сменете бутилката с тонер с нова.


    Interim_Toner_Screenshot_4




    За следните модели, моля, следвайте инструкциите по-долу, ако се появи съобщение за грешка след поставяне на тонер –

    imageRUNNER 1435i/1435iF

    Следният екран може да се появи, когато използвате тонер, който не включва електрически компоненти.
    Моля, натиснете [OK], за да продължите да печатате.


    Interim_Toner_Screenshot_5

    Моля, не натискайте [Stop] (Стоп), но ако вече сте го натиснали, следвайте стъпките по-долу –

    1. Извадете тонера от устройството
    2. Поставете тонера обратно в устройството
    3. Натиснете [OK], за да продължите да печатате

    Нивата на тонера, показани на вашето устройство, може да не са правилни и нивото на оставащия тонер може внезапно да се промени от OK на „None“ (Няма).
    Когато се покаже „None“ (Няма), моля, сменете бутилката с тонер с нова.


    Interim_Toner_Screenshot_6

Може също да имате нужда от...

Свържете се с нас

Свържете се с нас за поддръжка по телефон или имейл

Сериен номер

Намерете серийния номер на вашия продукт

Рециклиране

Научете повече за програмата за рециклиране на касети на Canon