eMaintenance – Свързване на устройства

Това е нашият Център за свързване, където ще намерите важна информация и подробни ръководства за свързване, които да ви помогнат при свързването на вашите устройства. Отключете интелигентна, дистанционна диагностика и информация, базирана на данни, предназначени да подобрят бизнес операциите ви и да повишат ефективността.

Общ преглед

eMaintenance е решение, което обработва отнемащите време задачи, свързани с управлението и администрирането на устройствата. Автоматизираните отчитания на броячите, дистанционната диагностика, незабавните уведомления за събития, подобреното управление на консумативите и оптимизираното разполагане на устройствата помагат на бизнеса ви да стане по-ефективен.


Ако вашето устройство/сървър престане да комуникира с eMaintenance, прекъсването означава, че не можем да уловим точни данни за отчитане на брояча, да задействаме автоматично попълване на консумативи или да предоставим проактивни услуги за поддръжка на вашето устройство, причинявайки прекъсване на услугите ви.


За да помогнете за разрешаването на всякакви проблеми със свързването, моля, щракнете върху изображението, което съответства на контролния панел на вашето устройство, за да получите допълнителни указания.

Избор на контролен панел

Щракнете върху изображението, което съответства на контролния панел на вашето устройство. Ако вашият контролен панел не е показан, моля, свържете се с нашия Център за поддръжка на клиенти.

Контролен панел, вариант 1

Видео урок за теста за комуникация

Има два метода за комуникация. Моля, вижте това видео за насоки относно текущия метод за комуникация. Ако първото видео не съвпада с това, което виждате, моля, вижте второто видео за наследения метод за комуникация.

Ако горното видео не съответства на това, което виждате, моля, гледайте това видео за наследения метод за комуникация.

  • По-долу са изброени стъпките за извършване на тест за комуникация на вашия Canon imageRUNNER ADVANCE DX


    1. Натиснете бутона 123

    Стъпка 1


    2. Изберете Monitoring Service (Услуга за наблюдение) от менюто

    Стъпка 2


    3. Натиснете бутона Communication Test\Comm. Test (Тест за комуникация/Тест ком).
    (Това може да е различно в зависимост от версията на софтуера на вашето устройство. Ще видите един от 3-та екрана по-долу)

    Стъпка 3а Стъпка 3б Стъпка 3в

    4. Ако се появи бутон Start Test (Стартиране на тест), натиснете го и след това натиснете Yes (Да), за да извършите теста за комуникация.
    При някои устройства няма да е необходимо да правите това – в такъв случай преминете към стъпка 5

    Стъпка 4а Стъпка 4б

    5. Сега ще се извърши тестът за комуникация и докато това се случва, ще се появи един от следните екрани.

    Стъпка 5а Стъпка 5б

    6. След завършване на теста за комуникация ще получите съобщение с текст Communication was Successful (Комуникацията е успешна)\Communication Test Result (Резултат от теста за комуникация) > All Succeeded (Всички са успешни).

    Стъпка 6a Стъпка 6б

    7. Ако се появят някакви грешки, ще трябва да се свържете с ИТ отдела си, за да се уверите, че устройството ви може да комуникира с Canon.

    Стъпка 7a Стъпка 7б

Контролен панел, вариант 2

Видео урок за теста за комуникация

Има два метода за комуникация. Моля, вижте това видео за насоки относно текущия метод за комуникация. Ако първото видео не съвпада с това, което виждате, моля, вижте второто видео за наследения метод за комуникация.

Ако горното видео не съответства на това, което виждате, моля, гледайте това видео за наследения метод за комуникация.

  • Това ръководство ви показва как да извършите тест за комуникация на вашия Canon ImageRUNNER ADVANCE


    1. Натиснете бутона 123

    Стъпка 1


    2. Изберете Monitoring Service (Услуга за наблюдение) от менюто

    Стъпка 2


    3. Натиснете бутона за Communication Test (Тест за комуникация).

    Стъпка 3


    4. Натиснете бутона Start Test (Стартиране на тест).

    Стъпка 4


    5. Ако тестът е успешен, ще видите следното съобщение за потвърждение.

    Стъпка 5


    6. Ако се появят някакви грешки, ще трябва да се свържете с ИТ отдела си, за да се уверите, че устройството ви може да комуникира с Canon.

    Стъпка 6

Контролен панел, вариант 3

Видео урок за теста за комуникация

Има два метода за комуникация. Моля, вижте това видео за насоки относно текущия метод за комуникация. Ако първото видео не съвпада с това, което виждате, моля, вижте второто видео за наследения метод за комуникация.

Ако горното видео не съответства на това, което виждате, моля, гледайте това видео за наследения метод за комуникация.

  • Това ръководство ви показва как да извършите тест за комуникация на вашия Canon imageFORCE


    1. Натиснете бутона 123

    Стъпка 1


    2. Изберете Monitoring Service (Услуга за наблюдение) от менюто

    Стъпка 2


    3. Натиснете бутона Communication Test\Comm. Test (Тест за комуникация/Тест ком).
    (Това може да е различно в зависимост от версията на софтуера на вашето устройство. Ще видите един от 2-та екрана по-долу)

    Стъпка 3а Стъпка 3б


    4. Ако се появи бутон Start Test (Стартиране на тест), натиснете го и след това натиснете Yes (Да), за да извършите теста за комуникация.
    При някои устройства няма да е необходимо да правите това – в такъв случай преминете към стъпка 5.

    Стъпка 4а Стъпка 4б


    5. Сега ще се извърши тестът за комуникация и докато това се случва, ще се появи един от следните екрани.

    Стъпка 5а Стъпка 5б


    6. След завършване на теста за комуникация ще получите съобщение с текст Communication was Successful (Комуникацията е успешна)\Communication Test Result (Резултат от теста за комуникация) > All Succeeded (Всички са успешни).

    Стъпка 6a Стъпка 6б

    7. Ако се появят някакви грешки, ще трябва да се свържете с ИТ отдела си, за да се уверите, че устройството ви може да комуникира с Canon.

    Стъпка 7a Стъпка 7б Стъпка 7в

ЧЗВ за eMaintenance

  • Следвайте тези стъпки: запишете кода за грешка за справка

    Проверете дали устройството е свързано към мрежата ви чрез кабел или Wi-Fi

    Ако можете да печатате на устройството и компютърът ви не е свързан директно към него с кабел, то е в мрежата

    Свържете се с ИТ поддръжката на вашата организация и потвърдете, че устройството има достъп извън вашата мрежа, за да може да се свържете с нас; те ще се нуждаят от данните в следващия въпрос „Необходими са ми данните за URL адресите, които се използват от устройството за връзка с eMaintenance“

  • Cloud Connection Agent (CCA) е нашият най-нов метод за комуникация, който работи с повечето от настоящите ни продукти

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – порт 443
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – порт 443
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – порт 443
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – порт 443 или 8883
    rgt.srv.ygles.com – порт 443
    camapi.srv.ygles.com – порт 443
    camapi-ec1.srv.ygles.com – порт 443
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – порт 443

    Услугата за отдалечено управление на устройства (RDMS) е нашият метод за комуникация, за да се гарантира, че фърмуерът на устройството ще се актуализира

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – порт 443
    device02.c-cdsknn.net – порт 443
    a02.c-cdsknn.net – порт 443

    Вградената услуга за отдалечена диагностика (eRDS) е нашият наследен метод за комуникация

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – порт 443

    Щракнете тук, за да изтеглите „Информационна сигурност с Canon eMaintenance“. В него се съдържа техническа информация за eMaintenance.

  • Моля, свържете се с нашия Център за поддръжка на клиенти, където нашите представители ще съберат данните ви и ще ви свържат с подходящия екип, за да улеснят процеса на конфигуриране.

  • Моля, свържете се с нашия Център за поддръжка на клиенти, където нашите представители ще съберат данните ви и ще ви свържат с подходящия екип, за да улеснят процеса на конфигуриране.

  • Ако при провеждане на тест за комуникация се появи съобщението, че няма регистриран клиент, устройството не е регистрирано в местната търговска компания. Моля, свържете се с местната търговска компания, за да получите необходимия ключ. След това той може да бъде въведен в устройството и едновременно с това ще се извърши тест за комуникация. Моля, вижте видеото за повече подробности.

Портал за самообслужване

Data-Driven Decision Making in progress

Нашият Портал за самообслужване има за цел да опрости работата ви, като осигури безпроблемен начин за управление на вашия акаунт и продукти. Чрез портала можете да създавате и проследявате заявки за поддръжка, да изпращате показания на броячите, да заявявате преместване или премахване на продукт и да актуализирате информацията за акаунта и продукта си. Освен това можете да отправяте запитвания, свързани с акаунта, като си осигурите ефективна и удобна поддръжка на една ръка разстояние.

Може също да имате нужда от...

Свържете се с нас

Свържете се с нас за поддръжка по телефон или имейл

Сериен номер

Намерете серийния номер на вашия продукт

Рециклиране

Научете повече за програмата за рециклиране на касети на Canon