Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Изпълнение на поръчка

Оптимизирайте целия процес на доставката на стоки – от вземането, опаковането и изпращането до потвърждението за доставка.

В днешния бързо променящ се пазар клиентите очакват техните стоки да бъдат доставяни бързо, точно и навреме.

Затова забавянето поради използването на неефективна и податлива на грешки система за обработка на поръчки може да има сериозно отражение върху вашия бизнес.

Предимствата на нашите решения за изпълнение на поръчки

Benefits Benefits

Намалете ръчната обработка на поръчките

Автоматизираните работни процеси спестяват време и предотвратяват грешките при доставка

Benefits Benefits

Намалете времето за фактуриране

Ускорено потвърждение за доставката чрез въвеждане на подпис през мобилно устройство

Benefits Benefits

Подобряване обслужването на клиентите

По-ефективната технология намалява разходите, грешките и закъсненията

Benefits Benefits

Подсилване на сигурността и съответствието

Подписите и записите се съхраняват сигурно в цифрови системи

Рецепта за по-бърза и по-интелигентна доставка на стоки

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Сега имаме по-стандартизирана система, която е по-евтина, по-лесна за поддръжка и по-гъвкава.

Friedrich Staller

Изпълнителен директор, GEV

Предизвикателството

Австрийската фирма GEV – доставчик на кухненско оборудване, искаше да обработва фактурите и стоковите разписки по-бързо, за да може да изпълни целта си да осигурява доставка същия ден за 97% от поръчките. Компанията търсеше цифрово решение, което да ускори нейните хартиени работни процеси и да й предостави по-голям контрол и проследимост на процеса.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Решението

Специално за нуждите на компанията разработихме решение за изпълнение на поръчките, обединяващо платформата за управление на документи на Canon с ESP системата на GEV, което да дигитализира цялата документация на поръчките и автоматично да я архивира и поставя етикети с цел бързо и лесно търсене.

Предимствата

Нашето решение ускори изпълнението на поръчките, помагайки на персонала да намира стоковите разписки по-бързо и съкращавайки времето за фактуриране чрез дигитално подписване. Освен че подобри сигурността и проследимостта на документите, системата подобри и удовлетвореността на клиентите, предоставяйки по-ясни готови шаблони за поръчки с възможност за редактиране.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Увеличете приходите си, като обработвате поръчките по-бързо и по-ефективно.


ГОВОРЕТЕ С НАШИЯ ЕКИП

Как работи

Спечелете повече клиенти, като обработвате поръчките по-бързо и по-интелигентно.

Свързани решения