Запазване на клиентите
Чрез създаване на по-добри и по-персонализирани комуникации
Подобрете бизнеса си чрез по-ефективни комуникации с клиентите.
Днешните потребители очакват от компаниите да им предоставят информацията, която искат и когато я искат, директно на избраното от тях устройство.
Чрез създаване на по-добри и по-персонализирани комуникации
Чрез по-унифицирано разпространение на съобщения по всички налични канали
Като създавате съдържание за клиентите вместо сами да разработвате сложни информационни технологии
Посредством интегриране на данни от стари наследени системи
Управление на клиентите и комуникациите: нов подход
Това решение подобри оперативната ни производителност и способността ни за реакция на исканията на клиентите.
Alan Watson
Мениджър „Взаимоотношения“, Aegon, Обединено кралство
Международната застрахователна компания Aegon искаше да подобри начина си на комуникация със своите 2 милиона клиенти в Обединеното кралство. Наред с подготовката за прехода от печатни към цифрови документи компанията искаше да намали разходите чрез използване на външни изпълнители, като същевременно подобри възможностите си за сигурност и одит на данните.
Ние помогнахме на Aegon да разработи съвременна система за обработка на входяща и изходяща поща с автоматизирани документни процеси и електронно съхранение. Тази оптимизирана система за управление на документите беше поместена в ново, специално създадено съоръжение извън обекта, управлявано от Canon.
Нашето решение за комуникации с клиенти, възложено на външен изпълнител, доведе до 50% по-бърза обработка на пощата и до общо намаление на разходите от 25%. Освен че подпомогна прехода на Aegon от печатни към цифрови документи, решението подобри производителността и контрола на данните и позволи на компанията да постигне съответствие със законодателството.
Хартиена или електронна поща
От множество източници
Персонализиран с използване на данни от документа
Въз основа на персонализирани шаблони на документи
Система за доставка по множество канали
За лесно извличане и одитиране
Работете по-бързо, намалете разходите и осигурете по-добро обслужване за клиентите, като обработвате пощата по-ефективно
Увеличете ефективността и намалете грешките чрез автоматизиране на процеса по заявка и въвеждане на клиента в услугите