Спокойствие по всяко време
Можем да идентифицираме потенциални проблеми, преди потребителите да са наясно с тях.
Неочакваните проблеми с вашата система за управление на печата от Canon могат да доведат до спиране на работата на печатните устройства, което значително да повлияе на производителността и духа на служителите. Наслаждавайте се на по-голям контрол и удовлетвореност на потребителите, като защитите вашата среда за печат и сканиране.
Дистанционното управление на събития от Canon е проактивна услуга за поддръжка, използваща наблюдение на сървъри за печат, която допълва стандартната ви софтуерна поддръжка от Canon. Увеличете максимално техническата готовност на инфраструктурата за печат и сканиране и поддържайте ритъма на бизнеса си.
Всички потенциални проблеми могат да бъдат идентифицирани и проучени възможно най-рано благодарение на непрекъснатото дистанционно наблюдение на вашата система за управление на печата.
Избягвайте прекъсване на работата – предупреждения с информация за важни събития се изпращат автоматично към центъра за поддръжка на Canon за по-нататъшно проучване.
Предотвратете прерастването на малки инциденти в големи проблеми, като предложите дистанционно справяне с инциденти или известяване на клиента.
Нашият екип за поддръжка разполага с дългогодишен опит, за да извърши необходимия анализ и да се справи с всички докладвани инциденти.
Пълно проследяване на всички инциденти, регистрирани от нашата проактивна услуга.
Нашият екип за поддръжка използва изпитани и тествани инструменти за наблюдение и поддръжка на вашата система за управление на печата.
Получете достъп до най-новите актуализации на продуктите, надстройки и експертна техническа поддръжка.
Всеки бизнес може да увеличи продуктивността и да намали разходите с решенията на Canon за управлявани услуги за печат.
Възстановете контрола върху вашия бизнес печат, за да намалите разходите и да гарантирате регулаторно съответствие.