Impressa впечатлява с новата си гъвкавост
Гъвкав бизнес
Доставчикът на печатни услуги Impressa осигурява печат на промоционални, офис и индустриални материали, включително рекламни материали за местата за продажби. Производството на печатни материали за търговците на дребно често включва различни изисквания, възможности за печат в разнообразни тиражи и нужда от бързо изпълнение.
Печат за търговци на дребно
Освен генерирането на много отпадъци при печат традиционните офсетови преси на Impressa бяха бавни и скъпи за нискотиражен печат. Също така търговците на дребно продължаваха да чакат напечатаното да изсъхне, което не е идеално за динамичната среда на местата за продажби.
Компанията се нуждаеше от ново решение за цифров печат, което би могло да отговори на предизвикателството, като отпечатва тиражи с разнообразни обеми бързо и на правилната цена.
Tom Cambré, Главен технически директор в ImpressaКОГАТО ПРОУЧВАХМЕ ШИРОКОФОРМАТНИТЕ ПРИНТЕРИ, ИМАХМЕ НАИСТИНА ДОБРО ПРЕДЧУВСТВИЕ ЗА CANON.
Цялостно решение за цифров печат
След консултация и препоръка от Canon Impressa инвестира в ColorWave 700. Не отне много време новото решение за цифров печат да направи добро впечатление – бързо и ефективно отпечатва с високо качество във всякакви размери – цветно или черно-бяло.
Осигуряването на бърз, гъвкав и рентабилен печат по заявка революционализира портфолиото с услуги на компанията. След само шест месеца Impressa закупи втора машина на Canon, за да развие докрай печатните възможности на компанията.
Повече работа, по-малко отпадъци
По-интелигентният печат с ColorWave 700 доведе до увеличаване на работното натоварване на компанията с 15 – 20%. Impressa също постигна изчислената си възвращаемост на инвестицията само за три месеца.
Благодарение на високото ниво на автоматизация на машините новото решение за цифров печат свали напрежението от персонала и помогна за драстичното намаляване на отпадъците – съществено предимство за компания, която е отдадена на грижата за околната среда.
Вдъхновена да проучи съществуващите нови приложения, Impressa започна да тества производството на персонализирани тапети, което вече е истинска възможност за бъдещето.
ПОЛОЖИТЕЛНИЯТ ЕФЕКТ, КОЙТО ПЪРВАТА МАШИНА ИМАШЕ ВЪРХУ НАШИЯ БИЗНЕС, НИ ОКУРАЖИ ДА КУПИМ ВТОРА МАШИНА COLORWAVE.
Написано от